کنفرانس خبری آلونسو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


آخرین جام جهانی من؟ خواهیم دید، هنوز تصمیم نگرفته ام ...


    آخرین دیدار دوستانه مقابل ال سالوادور: "ما خیلی جدی برای این بازی آماده می شویم و کاملاً به حریفمان احترام می گذاریم. این یک دیدار دوستانه است اما اهمیت بسیار زیادی دارد و ما از قبل دیدار با هلند در برزیل را در سر داریم. مطمئنم که سرمربی سعی می کند چیزهایی را امتحان کند که در دیدار مقابل بولیوی نتوانسته بود."

    آمادگی جسمانی: "من به طور جداگانه تمرین کرده ام اما هدفم این است که بتوانم به طور معمول تمرین کنم و مقابل ال سالوادور بازی کنم تا برای دیدار مقابل هلند آماده شوم."

    آیا این آخرین جام جهانی شما خواهد بود؟ "من هنوز در مورد چیزی تصمیم نگرفته ام، در حال حاضر ذهن من تنها روی جام جهانی است و هر اتفاقی که بعد از آن رخ دهد، خواهیم دید؛ درحال حاضر بیشتر از این به موضوع اهمیت نمی دهم."

    حریف شنبه شب: "می دانیم که آنها مدتی قبل مربی خود را تغییر داده اند و بسیاری از بازیکنانشان نیز تغییر کرده اند. این تیم، تیمی نیست که ما اطلاعات به روزی در موردش داشته باشیم، بعد از دیدار فردا شناخت بیشتری از آنها خواهیم داشت."

    آخرین فرصت برای این تیم اسپانیا: "بدیهی است که می دانیم چند سال گذشته برای ما بسیار خوب بوده است. دو عنوان قهرمانی در جام ملت های اروپا و یک جام جهانی. اما فکر نمی کنیم که این پایان یک دوره باشد، بلکه این را به عنوان فرصتی بزرگ برای انجام کاری تاریخی در دنیای فوتبال می بینیم. برای برخی از بازیکنان این آخرین شانس حضور در جام جهانی خواهد بود، می دانیم که به این راحتی ها هم نیست، اما برای رسیدن به آن خواهیم جنگید."

    دوپینگ: "تجربه من این است که چنین چیزی در میان بازیکنان فوتبال رایج و متداول نیست. ما هرگز خود را درگیر مسائل غیرقانونی نمی کنیم. ما در طول فصل تست های آزمایشی زیادی را پشت سر گذاشته ایم. جدا از اینکه یک مورد غیرمعمول است، فکر نمی کنم جواب تست های کسی مثبت درآید."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 17 خرداد 1393برچسب:, ] [ 15:25 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 268
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11268
بازدید ماه : 39850
بازدید کل : 404693
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1